Darmowa wysyłka kurierska na terenie Polski przy zamówieniach o wartości powyżej 500zł, przy płatności z góry:)

DOSTAWA, WYMIANA I ZWROTY

Chcemy aby każdy z Was mógł cieszyć się naszymi wełnianymi wyrobami jak najszybciej i odbierać je w najwygodniejszy dla siebie sposób, dlatego staramy się aby wszystkie zamówienia były realizowane w ciągu 3 dni roboczych od momentu ich opłacenia. 

Zamówienia złożone w sklepie www.merifairy.pl, realizowane są na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub InPostu.

• Przesyłka kurierska UPS, płatność z góry 15 zł; (czas dostawy 1-2 dni robocze);
• InPost paczkomat 8,60zł; (czas dostawy 1-3 dni roboczych);

 

Wymiany

Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru z jednego prostego powodu - nie możemy zagwarantować dostępności danego ubranka gdy zechcesz je  wymienić, bo znikają one dość szybko z naszych półek magazynowych. Zamiast wymienić  prosimy o odesłanie nam zakupionego produktu - zwrócimy Wam za niego pieniądze - oraz oddzielnie zamówienie nowego ubranka w sklepie.

 

Zwroty

Chcesz zwrócić wyrób Meri-Fairy?

Pamiętaj, że wyrób Meri Fairy wysyłasz na swój koszt. Zwrot towaru następuję firmą kurierską. Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów, poczty, czy punktów odbioru paczek. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.

Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Jeśli minęło więcej niż 14 dni od zakupu, niestety towar nie podlega zwrotowi. Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany w oryginalne pudełko. Zwrotom nie podlegają wyroby zmechacone - pilling wełny merino jest jej naturalnym procesem.

Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ. Wypełnij go i wraz z dowodem zakupu-fakturą odeślij na adres podany w formularzu z dopiskiem ZWROT. Towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Nie odpowiadamy za wady powstałe podczas transportu wynikające z niewłaściwego zapakowania towaru do wysyłki. Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta. Pamiętaj, że wyrób Meri Fairy wysyłasz na swój koszt.

 

Reklamacje

Chcesz zareklamować wyrób Meri-Fairy?
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty wysyłane do Was nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Waszych oczekiwań, możecie go zareklamować. Reklamacja może zostać złożona:

1. pisemnie na adres:
Meri Fairy 
Ul. Żeromskiego 12 a
84-230 Rumia

2. lub w formie elektronicznej na adres: biuro@merifairy.pl

Prosimy o podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja powinna również zawierać:
• numer zamówienia;
• imię i nazwisko;
• adres e-mail, pod którym masz zarejestrowane konto w sklepie merifairy.pl;
• opis wady.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, prosimy odesłać reklamowany produkt wraz z fakturą VAT na adres:
Meri Fairy 
Ul. Żeromskiego 12 a
84-230 Rumia
Pamiętaj, aby dokonać reklamacji, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany w oryginalne pudełko. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania wyrobu Meri Fairy. Reklamacji nie podlegają wyroby zmechacone - pilling wełny merino jest jej naturalnym procesem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl